کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها
کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

نان و خون و آب

وای بر آن که برده کند، و آن که بردگی خواهد!

وای بر آن که نام و خون کسی را نان و آب خود کند

شما با من چه کردید؟

سوگند خوردید به فرق شکافته‌ی من برای رواج سکه‌های قلبتان !

به ذوالفقار خون چکان برای کشتن روح زندگی !

و اشک ریختید بر مظلومیت من تا ساده دلان را کیسه تهی کنید !



" مجلسِ ضربت زدن / بهرام بیضایی "


نظرات 1 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:08 ب.ظ

شما با من چه کردید؟
بزرگم کردید براى حذفم.. راستى که من انسان بودم پیش از آن که به آسمان برین برانیدم..
چنین است که صحنه ها از ابن ملجم پر است و از على خالى ..

عالییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد