کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها
کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

گذشته یا آینده؟ مسئله کدام است؟

واقعا دانسته های ما نسبت به گذشته چه مقدار است؟ آیا گذشته به راستی همان چیزی ست که ما فکر میکنیم؟ یا حقیقتی فرای آنچه که ما تصور میکنیم وجود دارد؟

سالهاست که دارم درباره اون قسمت از تاریخ که در تاریکی قرار داره میخونم. در واقع درباره تاریخ پیش از اختراع خط. دوره زمانی که همه چیزش در زیر سایه شک و تردید است.دوره که همانند آینده هر زمان با کشف جدیدی فرضیه های قبلی دگرگون میشود و چراغ دیگری را پیش روی بشریت قرار میدهد تا به پرسش های او درباره ؛ از کجا آمده ام، نقطه اغازین کجا بوده ست... پاسخی شایسته بدهد.

به حتم یکی از جسورترین نظریه هایی که تا به امروز درباره گذشته خوانده ام مربوط به کتاب " ارابه های خدایان" نوشته اریش فون دانکن است. البته من مدتها قبل طی مطالعاتم به این نتیجه رسیده بودم که گذشته ما تنها گذشته تمام شده نیست بلکه چیزهای زیادی درباره آینده ما نیز در خود دارد، اما با خوندن این کتاب و این نظریه تمام فرضیات و افکارم بر یک نقطه متمرکز شد.
این کتاب درباره فرضیه ای بحث میکند که با توجه به شواهد موجود غیر ممکن به نظر نمیرسد. "موجودات فرا زمینی قرنها پیش به زمین آمده بودند و با بشر آن دوران ارتباط بر قرار نمودند." بسیاری از دانشمندان این فرضیه را بدون بررسی دقیق مستنداتی که در این کتاب ارائه شده است، رد نمودند! ولی رهنمود های این کتاب بسی جای تامل و تحقیق دارد.

به شخصه خوندن این کتاب رو به همه گذشته و آینده دوستان پیشنهاد میکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد