کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها
کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

همیشه رفتن ها ، خاطرات رو بر می گردونه!


حدود چند دقیقه پیش با خبرم شدم که خانم " فهیمه رحیمی " فوت کردن. نویسنده ی کتابای مثل : پنجره ، تاوان عشق ، بانوی جنگل و کتابای زیاد دیگه ای که همه شون رو نخوندم اما به چشم دیدم.


برای من این نویسنده دری بوده به دنیای رمان های عاشقانه. اولین عاشقانه ای که ازش خوندم " بانوی جنگل " بود. رویا و حسی رو که با خوندن این کتاب داشتم رو هیچ وقت یادم نمیره.یه جورایی انگار برام ورود به دنیای بزرگترها بود. فکر کنم چهارده یا پونزده سالم بود یا شایدم سیزده سال که خوندمش.کتاب برای خواهرم بود. وقتایی که جلد کتاب نگاه می کردم ، ازش می خواستم بهم بده تا بخونمش اما می گفت هنوز برام زوده!! 


از این سه تا رمانی که نام بردم ، عاشق داستان " تاوان عشق " شدم. حتی الانم گاهی تو خیالاتم خودم رو تو شرایط و موقعیت شخصیتهای کتاب می ذارم.


یادش بخیر . همیشه رفتن ها خاطرات رو بر می گردونه!


روحش شاد. یاد و خاطره ش گرامی. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد