کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها
کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

جوینده ی گنج یافته

جوینده یابنده ست ! گوینده این جمله یکی از داناترین افراد روزگار بوده به یقین ! 


دیروز مثل همیشه هوس پرسه زنی تو کتابفروشی ها رو داشتم اما چون کارم طول کشید بیخیال شدم و به سمت خونه راه افتادم. نزدیک خونه بهم الهام شد که برم به کتابفروشی نزدیک خونه یه سر بزنم بلکه کتاب خوبی به تورم بخوره، قبلا اینجا کتاب سلوک دولت آبادی رو با قیمت خوب پیدا کرده بودم. 


واااااااای هنوز باورم نمیشه چه کتابایی رو با چه قیمتایی خریدم! 


سلوک ~~~ دولت آبادی ~~~ 9500 تومن !! الان 15000 تومنه

عشق سالهای وبا ~~~ مارکز ~~~ ترجمه پارسایی ~~~ 10000 تومن  !!!!!!!!!!!!!!!!!! الان 21000 تومن

جاودانگی ~~~ میلان کوندرا ~~~~ این یکی که اصلا چاپ نمیشه !! 

کلی از آثار بهرام بیضایی که کمتر جایی این همه کتابش یه جا دیدیم ! 


فکر کن اینقد هیجان زده بودم که پول کم به فروشنده دادم و اینقد حرف زدم که فروشنده باقی پولم زیادتر برگردوند!! تو مسیر برگشتم نیشم تا بنا گوشم باز بود ، حالا بماند که چقد بهم متلک گفتن. ولی واقعا رو ابرها راه می رفتم. 

حالا تا یه مدت میرم این کتاب فروشیه تا کاملا خالی ش کنم ." به سوی بی نهایت و فراتر از آن " 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 12:32 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
با سفرنامه مشهد به روزم.
اگر دوست داشتی بیا

mehdi یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.9jok9.mihanblog.com

سلام خوبی دوست عزیز
از وبلاگت خوشم اومده عجیب
خیلی قشنگ بود
جدی میگم
ولی یه پیشنهاد داشتم سعی کن مطالبتو زیاد کنی
یه جورایی کمه
ولی در کل عالیه
بیا یه سری به من هم بزن

منتظرتمم

مرسی از توجه ت و اما در مورد زیاد نوشتن ، من اصلا اعتقاد به این ندارم که زیاد بنویسم و هر آنچه که دم دستم بیاد بنویسم! ( چیزی که الان زیاد دیده میشه) عدد و رقم بازدید ویلاگم هم برام اصلا مهم نیست هرچند مخاطبام برام با ارزش هستن و تا اونجا که میشه جواب نظرشون میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد