کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها
کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

تاثیر شگرف آهستگی

کمتر کسی می داند که اگر کتابی آهسته و با حوصله خوانده شود ، می تواند چه تاثیر شگرفی در روح آدمی داشته باشد.

 ******

هر کس چیزی از من می پرسید و من در جواب همه با فروتنی می گفتم : عشق 


******


" ژان کریستف / رومن رولان " جلد سوم


پ.ن : جلد سوم هم درخشان تموم شد. دیروز دقیقا داشتم همین حرف رو به فروشنده کتاب می گفتم.

نظرات 3 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 10:57 ق.ظ http://havayehavva.blogsky.com

مرسی از راهنمایی کامل و جامع تون.
واقعا؟!!!
شما خیلی مهربونید و نسبت به من لطف دارید. اگه نتونستم تهیه کنم مزاحمتون میشم.
من از کتاب مثل چشمهام مراقبت میکنم ، مخصوصا که امانت باشه( اخه من امینم :) )

حتما . چون میدونم امینی و قدر کتاب میدونی همچین پیشنهادی دادم و گرنه من آدم کتاب قرض بده ای نیستم

امین سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 08:53 ب.ظ http://havayehavva.blogsky.com

تبریک میگم بابت پایان جلد سوم
اینقدر از این کتاب گفتید مشتاق شدم بخونم.
لطفا اطلاعات مختصری بزارید،کتاب رو تهیه کنم.
سپاس

رمان چهار جلدی از رومن رولان که سه تا ترجمه ازش تو بازار هست. یک با ترجمه به اذین که هفتاد تومنه. دو : ترجمه محمد مجلسی که حدود چهل و دو تومنه . سومی مترجم یادم نیست چون فقط تو یه کتاب فروشی دیدم.
من ترجمه محمد مجلسی دارم که یه ترجمه و خوب و روانه. من که ازش راضی م. به نظر نیاز نیست حتما هفتاد تومن پول بدی.

کتاب از ژان کریستف نوزاد در گهواره شروع میشه و کل داستان حول این شخصیته ؛ اعضای خانواده و خلق و خوی هرکدومشون ، شرایطی که کریستف درش بزرگ میشه ، تاثیرات آدمای زندگیش ، عشقهای زندگیش ، دشمنی ها و دوستی هاش و ... .
دو جلد اول بیشتر توصیف و توضیح حالات روحی و روانی این شخصیته و چیزها و یا کسانی که منبع الهام اون بودن.
جلد سوم و چهار بیشتر به آدما و شرایط و فضایی که کریستف درش زندگی میکنه اختصاص داره.
داستان از زبان دانای کل نقل میشه و بیشتر حالت توصیفی داره. توصیفات دقیق و ریز به ریز از تک تک شخصیتها موجود در کتاب و حتی شرایط اجتماعی و فرهنگی جامعه آلمان و فرانسه که گاهی این توضیحات به پرگویی منتهی میشه اما نه جوری که توی ذق بزنه. در اصل در راستای داستان هستش.
خوندنش تجربه خوبیه. اگه کسی رو پیدا نکردی که ازش این کتاب قرض بگیری و خواستیش بخری ، بهم بگو تا بهت قرضش بدم فقط به شرطی که خیلی خوب و تمیز نگه داریش!

محمدرضا سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 03:15 ب.ظ http://ebrahimi20.ir

سلام.
وبلاگ خیلی خوبی داری!
من وبلاگ شما رو لینک میکنم.
اگه شما هم قابل دونستی من رو لینک کن و بیا خبر بده.
مرسی.
منتظرم.
ebrahimi20.ir

محمد رضای عزیز
مرسی از نظر لطفت ولی من علاقه چندانی به تبادل لینک ندارم. بازم تشکر دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد