کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها
کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

گنج علی بابا

دیروز یه کتابفروشی پیدا کردم که عین غار گنج علی بابا ست البته همه چی توش درهم و برهم ه ولی اگه خوب بگردی کتابای عالی ای پیدا می کنی. اکثر کتاباش، کتابهای چاپ ممنوع و بعضا قدیمی ه . مجله های قدیمی هم زیاد داره. قیمتش هم خیلی ارزونه ! خلاصه برو حالش ببر .دیروز دیگه نمی خواستم از مغازه بیرون بیام. یه چیز مهم دیگه اینکه کتاب " یازده دقیقه " پائولوکوئلیو" با ترجمه آرش حجازی هم پیدا کردم اونم با قیمت خوب و چاپ عالی . کلا این دو روزه کارت عابر بانکم خالی شده. پریروزم رفتم یه سری به کتاب فروشی محبوبم زدم و ده جلدی یا بیشتر کتاب خریدم با قیمتهای قدیم ، تازه بیست درصد هم تخفیف داشت. یه کتاب از محمود دولت آبادی پیدا کردم ( برای کودک و نوجوان نوشته شده بود) که فکر نکنم خودشم روحش ازش خبر داشته باشه.  من الان رو ابرها راه میرم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد