کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها
کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

سخنی از نادر


حال را می شود با درد گذراند، اما تصور درد آلود بودن آینده و دوام بدون دگرگونی حال، انسان را از پا درمی آورد. بهشت، وعده ی کاملی نیست


" نادر ابراهیمی / ابن مشغله "

 

******


در زمان ما، خنده ارزان نیست - خندهی از ته دل.
تا بخواهی، پوزخند و زهر خند و ریشخند؛ اما یک خندهی پاک، کاش میجستی، قایمش میکردی، و به دیوار اتاقت میکوبیدی 

" نادر ابراهیمی /آتش بدون دود- کتاب چهارم: واقعیت های پر خون "

نظرات 2 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

تا به حال شده یک خوراکی خوشمزه داشته باشی دلت نیاد همه اش رو یک دفعه بخوری؟؟؟
حست به کتابهای نادر شبیه به این حسه.

دقیقا

امین چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

واقعا بعد از خوندن این دو قسمت هر چه بنویسم زیاده گویی است.
فقط:
سپاس آقای ابراهیمی که اگر با نوشته های شما آشنا نمیشدم حتما در زندگی چیزی کم داشتم.
سپاس زهرا عزیز که دوستی با انسان فرهیخته ای چون شما در این زمانه کیمیاست.

من هنوز یه چند تا از کتابای نادر نگه داشتم که بخونمشون. حس می کنم نمی تونم همه بخونه بذارم کنار. البته هرچند گاهی کاراش مرور می کنم ولی دوس دارم تا آخرین لحظه عمرم هنوز کتاب نخونده ای ازش داشته باشم.( می دونم یه جور دیوونگیه !) ولی حرفاش خیلی دوست دارم. انگار دقیقا انعکاس دهنده روح نویسنده ست و هر آچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. استقامتش در مقابل سختی های زندگی خیلی چیزا بهم یاد داد. قسمتی از وجودم مرید این شخصیته
مرسی از نظر لطفی که نسبت به من داری. بودن کسی که بشه باهاش دو کلمه حرف حساب زد هم کیمیایی ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد