کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها
کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

تو کیستی که من این گونه بی تو بی تابم

کیستی که من

این گونه به اعتماد

نام خود را

با تو می گویم

کلید خانه ام را

در دستت می گذارم

نان شادی هایم را

با تو قسمت می کنم

به کنارت می نشینم بر زانو ی تو

اینچنین آرام

به خواب می روم؟

کیستی که من

اینگونه به جد

در دیار رویاهای خویش

با تو درنگ می کنم؟

 

" احمد شاملو"


پ.ن : مرسی از دوست خوبم امین

نظرات 2 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 05:49 ب.ظ

نه!شاعرش رو نمی دونم. گروه ٤تار اجراش کرده

امین سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 11:33 ق.ظ

آه خواب‌آلودگی
بی‌تو در چشم عاشق نیاید
تنها ماندم
کسی جز تو شاید نشاید که آید

پیدا شو
شعله کن
جان پروانه را
عمر دیوانه دیری نپاید

خیلی قشنگ بود ، مرسی و فکر میکنم نوشته خودتم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد