کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها
کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

نام انسان


آفتابگردان گفت : " روزی که آفتابگردان به آفتاب بپیوندد ، دیگر آفتابگردانی نخواهد ماند و روزی که تو به خدا برسی، دیگر " تویی " نمی ماند. و گفت من فاصله هایم را با نور پر می کنم، تو فاصله ها را چگونه پر می کنی؟ "


آفتابگردان این را گفت و خاموش شد. گفت و گوی من و آفتابگردان نا تمام ماند . زیرا که او در آفتاب غرق شده بود.


جلو رفتم بوییدمش ، بوی خورشید می داد. تب داشت و عاشق بود.خداحافظی کردم ، داشتم می رفتم که نسیمی رد شد و گفت :  " نام آفتابگردان همه را به یاد آفتاب می اندازد ، نام انسان آیا کسی را به یاد خدا خواهد انداخت ؟ "


آن وقت بود که شرمنده از خدا رو به آفتاب گریستم...

 


" هر قاصدکی یک پیامبر است / عرفان نظرآهاری " 



نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 01:26 ب.ظ http://illumination.blogsky.com

سلام زهرای عزیز
وب قشنگی داری و همچنین مطالب بسیار زیبا. زنده باشی.

مرسی نسیم جان نظر لطفت ه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد