کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها
کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

دلیل تمام بی دلیلی ها


عشقت اندوه را به من آموخت

و من قرن ها در انتظار زنی بودم که اندوهگینم سازد !

زنی که میان بازوانش چونان گنجشکی بگریم و او تکه تکه هایم را چون پاره های بلوری شکسته گرد آورد!

 

عشقت مرا به شهر اندوه برد !

بانوی من

و من از آن پیشتر هرگز به آن شهر نرفته بودم !

نمی دانستم اشک ها کسی هستند

و انسان بی اندوه تنها سایه ای از انسان است !

 

عشقت به من آموخت که عشق ، زمان را دگرگون می کند !

و آن هنگام که عاشق می شوم زمین از گردش باز می ایستد!


عشقت بی دلیلی ها را به من آموخت !

 


" نزار قبانی "



پ.ن : بگذار عشق خاصیت تو باشد ! 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد