کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها
کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

کتاب دریچه ای ست به جهان ناشناخته ها

هر روز


ولنتاین..؟

سپندار مزدگان..؟

روز عشق..!!؟

چه می گویند اینها؟؟

بین خودمان بماند!

عجب طاقتی دارند بعضی ها؟

یک سال تمام منتظر می مانند

تنها برای یک روز!

مثلا

عاشقانه کنار هم ماندن..!

این چیزها به من وتو نیامده 

من اگر هر روز نگویمت که چشمانت

مرا دیوانه وشیدا می کند

انگار نصفه ونیمه می مانم !

من هر روز 

می نشینم خوب فکر می کنم!

به دوست داشتنت

به خواستنت! به بودنت..!

که چقد خوب است کسی 

را دارم در زندگی ام 

که فارغ از هر چیز وهر کس

نشسته به تماشای من_زندگی اش..

می نشینم فکر می کنم 

به اینکه من تو را 

هر روز که می بینم 

دست بر دلم می گذارم 

وخیلی بلند می گویم :

من می خواهم بی دلیل در آغوش بگیرمت..

بی دلیل ببوست 

بی دلیل برایت بمانم 

واین بی دلیل های ساده اما

خاص وخالص است 

که زندگی می سازد!

یاد بگیر عزیز من !

به زبان اگر آوردی دوستت دارم را

باور می خواهد

باور اینکه هیچکس وهیچ چیز 

در این دنیا به اندازه دونفره هایتان

نمی تواند تو را عاشق کند 

باور اینکه تا اوی هست 

تو هم باید باشی 

و این باید 

هیچ چون وچرایی هم در کارش نیست

یک کلام است وبس!

او هست.. تو هستی..

خداهم کنار لحظه هایتان


" عادل دانتیسم "


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد